THE END IS HERE - GAME BY WASP - GEAR

Ενα ακόμη παιχνίδι έλαβε τέλος..Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολα τα παιδιά που μας τιμησαν με την παρουσια τους.
Μέσα σε ενα παιχνίδι υπάρχει πάθος,δύναμη φωνή ,καποια παράπονα απο την μια ,καποια παράπονα απο την άλλη....στο τέλος ολα ξεκαθαριζουν και είμαστε ολοι φιλοι.
Ελπίζουμε να ευχαριστήθηκατε μια υπεροχη Κυριακή οπως κ εμείς.
Εκ μερους των ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ σας ευχαριστούμε και παλι. 
ΣΤΟ ΕΠΑΝΕΙΔΗΝ !!!!


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Άλλο ένα σενάριο έρχετε να προστεθεί στο δυναμικό των WASP .Συνδιοργάνωση λοιπόν με τους GEAR σε έναπολύ δυνατο παιχνίδι ,που αναμένεται να δώσει ΠΟΝΟ ,ΠΑΘΟΣ,ΔΥΝΑΜΗ και πολλά Bb's !!

 

ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΛΟΙΠΟΝ  6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016 WINTER -X PARK THIVA 

 

THE END IS HERE . . . 

 

 


 

 

 

 

ΣΕΝΑΡΙΟ

 

Ρωσικό Θησαυροφυλάκιο απόρρητων εγγράφων για την

<< ΕΙΣΟΔΟ >> στην Ουκρανία .

 

 

Αμερικάνικη εισβολή (ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ) εντοπίστηκε στην κρύπτη φύλαξης των σχεδίων για την επεκτατική πολιτική της ρωσίας στην ευρύτερη περιοχή της Ουκρανίας  , αλλά η καταστολή ήταν άμεση και ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΗ …
Η μονάδα των ειδικών δυνάμεων της Αμερικής δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει το έργο της .
Η Βόμβα τοποθετήθηκε αλλα δεν ενεργοποιηθήκε ποτε !!!
Τα 2 τελευταία μέλη της DELTA FORCE βρίσκονται πια στα χέρια των ρωσών spetsnaz ,και όλα γύρω τους ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΘΑΝΑΣΙΜΑ . .
Μια 2 ομάδα εκτάκτων αναγκών της DELTA FORCE που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής  δέχεται RED CODE ALARM και έχουν ελάχιστο χρόνο στην διάθεση τους να σώσουν ότι έχει απομείνει από αυτήν την επιχείρηση .
Οι spetsnaz φύλακες της κρύπτης πρέπει να ζητήσουν άμεσα βοήθεια αλλα θα πρέπει να φτάσουν στο δωμάτιο επικοινωνιών ,περνώντας μέσα από τα συντρίμμια της επίθεσης .
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ??
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ??
 
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ DELTA FORCE
1. ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ DELTA FORCE ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ Ά ΒΟΗΘΕΙΩΝ
2. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΜΒΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΗΤΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΥΠΤΗΣ
3. ΔΙΑΦΥΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ SPETSNAZ
1. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΡΩΣΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ
2. ΕΜΠΟΔΙΣΗ ΤΩΝ DELTA FORCE ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ
3. ΕΜΠΟΔΙΣΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΜΒΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΤΗΣ
4. KILL ALL DELTA FORCES – NO MAN LEFT ALIVE FROM RUSSIA
 
ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΙ ΑΝ.ΣΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ
 
 
ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
 
      Οριο FPS AEG :  έως 400 FPS
•   Ελάχιστη απόσταση βολής   :10m
EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
* PMR : η κάθε ομάδα κανονίζει αν θέλει ή όχι
•   Operation Time/Day:  9:45,  6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
•   Πεδίο: WINTER - X ΘΗΒΑ (CQB )
•   Στίγμα: 38.329.563N -  23.274.507 E
•   Ώρα συγκέντρωσης:  09:00
•    Προετοιμασία - Ενημέρωση - Μετρήσεις A.E.G
•    Έναρξη Σεναρίου: 10:00
•    Λήξη Σεναρίου:…………..
•   Όριο  Ηλικίας: Αυστηρά +18
 
DRESSCODE
Ομάδα (SPETSNAZ ) :
 
**Πριν την έναρξη του παιχνιδιού και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα περάσουν όλα τα AEG από το χρονογράφο/μετρητη
Στην περίπτωση χτυπήματος ο παίκτης φωνάζει  δυνατα  ΕΞΩ 
με σηκωμένο το χέρι ή το aeg ή κόκκινο πανί
*Δεν βγάζουμε ποτέ τα γυαλιά μας εν ώρα παιχνιδιού, ακόμη και αν έχουν θολώσει ή λερωθεί
Αν δούμε κάποιον χωρίς γυαλιά εντός πεδίου παιχνιδιού τότε φωνάζουμε "τυφλός" για να ενημερωθούν  οι υπόλοιποι παίκτες και να σταματήσει το παιχνίδι προσωρινά μέχρι την απομάκρυνση του εκτός πεδίου.
Όταν βγαίνουμε από το παιχνίδι (είτε επειδή θέλουμε να αποχωρήσουμε, είτε επειδή χτυπηθήκαμε, κλπ) ασφαλίζουμε αμέσως το όπλο μας.
Όταν είμαστε σε safe-house ή χώρο συγκεντρώσεως των παικτών (εκτός πεδίου ή παιχνιδιού) το όπλο μας πρέπει να είναι πάντα ασφαλισμένο.
Εκτός παιχνιδιού δεν κάνουμε βολή όταν στον ευρύτερο χώρο ανάμεσα σε εμάς και τον στόχο μας βρίσκονται άλλα άτομα που ενδεχομένως ξαφνικά να βρεθούν στην γραμμή πυρός μας.
Γενικά στο χώρο συγκεντρώσεως και safe-house δεν κάνουμε ποτέ βολή!
**Οι νεκροί δεν μιλάνε, ή έστω όταν μιλάνε δεν λένε τίποτα σχετικό με το παιχνίδι-σενάριο που παίζεται. Αποχωρούν από τον χώρο με το ένα χέρι σηκωμένο για να τους αναγνωρίζουν οι υπόλοιποι, ενώ προσπαθούν να μην δημιουργούν πρόβλημα στην εξέλιξη του παιχνιδιού κατά την αποχώρηση τους.
Αν χτυπηθεί το όπλο μας είμαστε έξω, εκτός και αν έχουμε δεύτερο όπλο (π.χ. πιστόλι) οπότε παίζουμε κανονικά με αυτό (εκτός αν το σενάριο δεν επιτρέπει δεύτερο όπλο).
Εκτός παιχνιδιού είμαστε ευγενείς και φιλόξενοι, και προσπαθούμε να γνωριστούμε καλύτερα με νέους παίκτες, ώστε να τους μεταδώσουμε τόσο πνεύμα ευγενούς άμιλλας όσο και γνώση-εμπειρία για το airsoft και τους κανόνες του.
Εντός παιχνιδιού είμαστε πάντοτε ευγενείς και υπομονετικοί.
Ευγενής άμιλλα σημαίνει και ανάλογη συμπεριφορά προς τους συμπαίκτες μας εντός και εκτός παιχνιδιού ή πεδίου.
Εντός παιχνιδιού είμαστε πρώτα απ'όλα τίμιοι παίκτες, και έπειτα ψύχραιμοι και υπομονετικοί.
Λειτουργούμε απέναντι στους άλλους όπως θα θέλαμε και αυτοί να λειτουργήσουν προς εμάς.
Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας ή παρερμηνείας σε οτιδήποτε έχει σχέση με το σενάριο που παίζεται ή τους κανόνες που ισχύουν, και προς αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων (και εντάσεων)  που θα χαλάσουν το παιχνίδι για όλους, θα πρέπει να λειτουργούμε ώς αν να έχει ο άλλος δίκιο (ακόμη και όταν δεν έχει).
Αν παρ'όλα αυτά ένα παίκτης έχει "φορτώσει" από ένα ατυχές περιστατικό, καλύτερα να αποσυρθεί εκτός
παιχνιδιού σε κάποιο από τα safe-house εκτός πίστας και να προσπαθήσει να ηρεμήσει.
Όλα τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την διάρκεια ενός παιχνιδιού μπορούν κάλλιστα να επιλυθούν με ήρεμη συζήτηση εκτός παιχνιδιού.
Το airsoft είναι πρώτα απ'όλα παιχνίδι και έπειτα ένα ιδιαίτερο άθλημα, το οποίο βασίζεται σε πάρα πολύ συγκεκριμένους κανόνες,  αλλά πάνω απ'όλα στην προσωπική ανά άτομο αντίληψη περί τιμιότητας και ευγενούς άμιλλας η οποία τελικά καθορίζει όλα τα υπόλοιπα εντός και εκτός παιχνιδιού, και επί πλέον προϋποθέτει μία ελάχιστη βάση στοιχειώδους ευγένειας και καλών τρόπων μεταξύ των μελών της ευρύτερης κοινότητας airsoft.
Το airsoft δεν είναι τρόπος ή μέσω για να αποδείξουμε ότι είμαστε μάχιμοι ή για να επιδείξουμε τον ανδρισμό και την μαχιμότητα μας έναντι άλλων παικτών.
Το airsoft εξ'ορισμού δεν μπορεί να είναι μέσω ή όργανο επίλυσης προσωπικών διαφορών και διενέξεων,oύτε μέσο προβολής κάποιων ή δυσφήμισης άλλων.
Γενικά και πάνω απ'όλα το airsoft δεν επιτρέπεται να γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης προς ίδιον όφελος ή εις βάρος τρίτων καθ'οιονδήποτε τρόπο, πολλώ δε μάλλον να χρησιμοποιείται για να διχάσει την ευρύτερη κοινότητα ή να δημιουργήσει κακώς νοούμενα στρατόπεδα εντός (ή εκτός) αυτής.
Η διατήρηση του airsoft στον σωστό δρόμο ανάπτυξης είναι ευθύνη συνολικά της ευρύτερης κοινότητας του,αλλά και ενός εκάστου ημών προσωπικά.
*** Κανόνας ΜΠΑΜ
 Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί, και βρίσκεστε σε μικρή απόσταση από αυτόν και είναι ΜΟΝΟ ένας.
***Κανόνας Parlay
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ
*** Τυφλές βολές
  • Απαγορεύονται οι τυφλές βολές.
         •Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν
          υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο.
         •Από τις τυφλές βολές εξαιρούνται μόνο οι χειροβομβίδες αερίου airsoft.
         * Επιτρέπονται μόνο χειροβομβίδες airsoft αερίου του εμπορίου.
          *Απαγορεύονται αυστηρά οι ιδιοκατασκευές και τα δυναμιτάκια!
 
Η Διοργάνωση δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν πρόβλημα στην υγεία ή τη σωματική ακεραιότητα των παιχτών που συμμετέχουν στο σενάριο.